neděle 12. dubna 2015

Smoothie s vločkami a chia semínka...

... aneb zdravá, dobrá a vydatná snídaně ;-) Chystám si ji vždy večer předem, celá směs pak do rána zhoustne a vločky změknou. Základem je vždy mléko a banán. Mléko můžete použít klasické, výborné je ale i sójové, které zároveň směs osladí. Když požívám klasiku, přidávám do směsi trochu agávového sirupu (lze i med). Bohatě stačí jako základ 1 banán, ale někdy přidávám i půlku jablka (druhou si nechám na svačinu). Vločky použít nemusíte, smoothie je výborné i tak, ale vydatnější je s nimi. Chia semínka celou směs zahustí, jelikož přes noc do sebe nasají vodu, zvětší svůj objem a tím právě směs zhoustne. Chia semínka obsahují hodně bílkovin a vlákniny.

Na tuto konkrétní směs z fotky jsem použila (1 porce):
200 ml mléka polotučného
1 banán
1 lžička agávového sirupu
2 plné lžíce ovesných vloček
2 lžičky chia semínek

Banán rozšleháme v mléku a poté přidáme zbytek surovin, vše promícháme. Dáme do lednice přes noc a podáváme na snídani.


Žádné komentáře:

Okomentovat